Wednesday, December 31, 2008

january ;

credits to sis enc sayanggg<33

JANUARI

* Bercita-cita tinggi dan orangnya serius,
= mmg b'cita2 tggi, but serius tu, kdg2 jea. haha :D

* suka mendidik dan dididik.
= mmg suka mendidik, but dididik tu, tgk cara la :)

* Sangat mudah melihat kelemahan orang dan suka mengkritik.
= ye kott, so, sorry la ea klau aku kritik/kutuk korangg xD

* Rajin dan setiap yang dibuat nampak keuntungan.
= rajin?? muhahahaa :D untungg?? ka-ching! ka-ching! $$

* Suka pada kecantikan, kekemasan dan teratur.
= haa, yg ni, kalau aku ckp TAK, mmg tipu lahh tu xD

* Bersifat sensitif dan berfikiran mendalam.
= sensitif? kdg2. esp. time hormon tak seimbang :D

* Pandai mengambil hati orang lain.
= ye ke? haha, no comment :)

* Pendiam kecuali telah dirangsang.
= kalau tade mood, mmg diam lahh. kalau takk, xpyh cer laa xP

* Agak pemalu dan mempunyai daya tumpuan yang sangat tinggi.
= pemalu? bukan aku tatau malu ke? wee. daya tumpuan tinggi? maybeee *lagilagi time tgk bola xD

* Mudah mendisiplinkan diri sendiri.
= tak sgt kot. susah ouhh. haishh. parah parah/

* Badannya sihat tetapi mudah diserang selsema.
= ahhha, yg ni MEMANG BETUL! klau da seseme, mmg susah la nk BAIK xP

* Bersikap romantik tetapi tidak pandai memperlihatkannya.
= romantik? haha, LAMPARD<33 je yg tau ke-romantik-an aku :DD

* Cukup sayang pada kanak-kanak.
= betul. but, kalau budak tu baby lagi, jgn hrp aku nk pegang. ank org wehhh! :)

* Suka duduk di rumah.
= yeahh! rumahku, syurgaku! laen la klau ade org nk blanje aku klua, aku ON je. haha

* Setia pada segala-galanya.
= mungkin. hee xD bukti, aku kipas-susah-mati CHELSEA!

* Perlu belajar kemahiran bersosial.
= setuju! tp, xnk la terlampau sosial.

* Sifat cemburu yang sangat tinggi.
= hahahahahahahha :DD

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
 

Designed by 100 Web Hosting