Saturday, October 25, 2008

aku malu ! :D

well, aku nk cite beberape kejadian yg memalukan plus menyegankan and lainlain lahh yg berlaku sepanjang first week exam nih. firstly, ade satu hari tu, japp, kalau xsilap, ari selasa kottt. mase tuh dh nk balek dah. and before tu, pegi dkt pn.norliah jap. nk anta borang ko-ko tu. then, tetibe syaza jerit "amirah,amirah,amirah..." aku ponn pelik lahh, ape kene dgn dye ni? lastlast, bile aku tgk bwh, ruperupenye, aku tgh sedapsedap pijak kaki dye! masyaallah...! ade la dlm bape menet aku pijak agknye. haha. *sorry sgtsgt syaza. mesti sakit kan? even kau ta kate sakit, aku tau, sakit enn?? sorry tau -.-" oke then, mase ari rabu plak, pagipagi lg nasib aku da kurang baek. wanna know why? bile masuk kerete, and sandar dkt kerusi, tetibe, aku rase mcm ade air mengalir dkt blakang bdn aku! whoaaaa! ruperupenye, air dlm beg aku tertumpah coz penutup dye terbukak! haiyyooo, naseb baek belum jauh dr rmh. so, patah balik rumah and tukar baju dgn beg. sampai sekolah pun dlm pkul 7++. pecah rekod ouhh! sbb slalunye smpai before 7. *haha, bangga :DD tp, yg ta beshnye, sampai je skola, mood aku nk bace buku ilang. terbang pegi mane tah. hahah ;D and, ade satu ari tu, *ta ingat lahh :D mase nk bg stapler(btol ke eje nihh??) dkt syara, kerusi aku nyarisnyaris nk tergolek! haha :D and semalam, jumaat, time tu aku ckp ngn syara psl kalkulator dye. "kau ni sya, mne bateri ta abes? kau biakan je terbukak mcm ni". tp dye wat dekk jekkk. goshhh, segan gile! dgn wani + wendy + razana yg prasan aku ckp sorgsorg and dorg gelakk! haishhh. oke, that's all!

wif luv ; nuramirahnabilahmohdrashid(:

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
 

Designed by 100 Web Hosting