Tuesday, October 14, 2008

kalaulah...

kalaulah masa yg dh berlalu dpt diputar kembali . byk benda yg aku nk selesaikan . TERLALU BANYAK ! :/

-aku nk mnx maaf dkt SEMUA ORANG yg aku ade wat salah . sbb , aku cpt rase bersalah klau ade buat sesuatu yg xbtol dkt seseorang .

- aku nk menjadi diri aku yg sebenar .bukan NUR AMIRAH NABILAH yg hipokrit , penipu , pembohong , perasan , dan pe- yg laenlaen lg lahh

- aku nk jumpe semua kawankawan aku , dari tadika sampai sekarang . rindu gile dkt diorang !

- aku nk lakukan segala benda yang aku nak ; shopping habishabisan , buku , baju , beg , mcmmcm lahhh

- aku nk kembali aktif dlm ape jugak competition yg ade mcm time skolah rendah dulu ; redah masuk sajak , syair , pantun , kuiz a.s.o * i miss my old school !

- aku nk set up beday party yg perfect utk family aku ; my daddy , mummy , brother and lil brother

- aku nk manjemanje dgn arwah atuk and nenek aku yg dh xde :( * imysm , atuk , nenek , abah , mak :(


soooo , byk lg lahh bende yg aku nk buat yg aku dh terlepas , tp , ni sume KALAULAH :/

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
 

Designed by 100 Web Hosting