Friday, October 24, 2008

exam ; first week -.-"


isnin ; 20102008

well, arini first day exam! start dgn bm dulu. and guess what?? aku ta sempat abeskan wat revision! duhhh, babun betol! haiyyoo --". tp, alhamdulillah, aku dpt wat la gak. even ade jugakk yg taram. haha, sorry cigu mohsain :P. tgn agak sakit la jugak coz byk menulis. weee :D yg takutnye, krgn 1st terlebih perkataan and krgn last terkurang plakkk! duhhh, jgn cigu tolak mrkh sudah :D fin.

selasa ; 21102008

oke, 2nd day! harini paper bi. goshhh, agk susah la jugakk. ade byk soalan yg memeningkan pale. essay plak, haha, aku men redahh jekk. merepekrepek ouhh dkt dlm essay tu. jgn tice pon pusing dah laa. heee :DD

rabu ; 22102008

arini paper pai pulak. grrr, ta sempat bace tajuk sirahhh!! and, disebabkan itu, sesi hentammenghentam punn bermula lahhh. ahahahaha *evil laugh :D *sorry to say ehh ustzh :D dah la dgn isi tmpt kosong potongan ayat al-quran punn aku tinggalkan. freefree hilang 4 markah, kott? ermm, hopefully, lulus. palingpaling punn, B or C pun jadi lahhh. :/

khamis ; 23102008

wahaaa, arini paper yg paling teramat sangat sungguh ditakuti sekali! guess what?? paper sejarah! haha ;D objektif? bapakk susahhh!!! nth bape juta soalan yg aku taram. bhahaha. bulatbulat, hitamhitamkan sudahh. senang cite. nnt, tgk result, for sure D yg tggu! heee. *hopefully tak lahh. struktur & esei plak, alhamdulillah tade yg tinggal. but, taram tu mesti ade! andand, arini punn ade paper sivik. bersivikkan saya? ouhh, itu sudah tentu. heee. *besol! yeahh, paper ini mengambil masa hanya 30 minit utk disiapkan. kenapa dan mengapa?? kerana paper sivik perlu dijawab sebelum paper 2 sejarah. soo, lps je da siap. sume angkat muntut and lps hntr, sume menelaah buku sejarah. hahaha. *wahai cigu fauzi, lihatlah betapa rajinnya anakanak muridmu ini. heee :D *cigu jgn mrhmrh klau result ktorg teruk ehh?? :)

jumaat ; 24102008

oke then, arini last day for first week pny exam. arini paper math mod. well, the truth is, susah jugak. but, alhamdulillah, aku tade tinggalkan pape soalan. except, taram/hentam/redah tu ade la. paper 1 byk gile soalan angle of elevation and depression! gile ahhh! da la tajuk tu yg aku ta suke and ta sempat study habis! byk plakk yg klua. haha. :D *padan muke kau miraaa! :DD mummy, sorry ehh. :) paper 2 dye plak bapakkkkk susahhh. nasib baek dpt jwb semua. betul or tak betul. laen cerita.

oke, that's all for the first week of final exam '08. see on the 2nd week friends!

wif luv ; nuramirahnabilah(:

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
 

Designed by 100 Web Hosting