Monday, January 26, 2009

tagged ;

heh, ni la jadi bile dah lama tak update blog. semakin hari, semakin ramai yg begitu rajin lagi tidak jemu men-tagged diri ini. hahah. so, for those yg tagged me, here, i'll do yours.

mereka yg tetap rajin mentagged ;

-Yana
-Syaza
-Nhisa
-Kak Enc


1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).
4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
5. Jangan lupa melawat blog kawan anda dan meninggalkan komen yang menyatakan mereka telah di tag


*2. thx a lott to korangg yg tagged aku. korang still tak lupakan aku. hee. syg korangg lahh :)

10 fakta tentang nuramirahnabilahmohdrashid:

1. nur amirah nabilah ; kwn2 pggil mia/mya *comel kan name tu?? aku tau. haha
2. ass.p.m candidate ; *huhh, bencikk xD
3. S/U number wiz society ; *terima kasih byk2 sbb sebut nama aku. aku mmg SUKA! ;)
4. completely 17 years old on 20 jan 2009 at 7.35am *thx korang, buat birthday party, and thx for the presents too! <33
5. gilakan DSLR camera, and nak pakai bracess! *gigi aku cacat, heheh xD
6. suka mem-PRIVATE-kan blogg sesuka hati ; *bialahh, blogg sendiri kan? haha
7. hari2nya dipenuhi dgn aktiviti menghadiri kelas tuisyen ; *kalau ta dpt result yg bgus, mmg tade nasib la tu. but, hopefully, tak lah mcm tu :)
8. gila bola, esp kpd the blues ; *jgn korang kutuk2. aku sepakk karang. aku siyes weh xD
9. suka dgr lagu yg slow2 b4 tido ; *aku bukan jiwangg okayy. dgr sbb nnt sng nk tdo. hahah :D
10. tidak gemar menjawab call org dkt handphone ; *BAHAYA wehh, ade WAVES yg blh rosakkan otak kita. physics2x! xD

NEXT:
aiyyo, dah taktau nk tagged sape lagi. sume da kene tagged and dah buat. wee ;)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
 

Designed by 100 Web Hosting