Friday, July 31, 2009

saya berwajah baru;


saya berwajah baru? ahah, bukan saya, tetapi blog saya. hohoho(!) so, credits to yanyan sayangg yg bersabar ajar saya mcm mne nk tukar template ni.

THX YANYAN :))

but, disebabkan saya xsave dulu module2 yg ade before ni, sume da hilang ditiup angin. lagu, gambar lampard sayang, blog list etc, sume hilangg. xpexpe. saya akan memperbaharui semula blog saya ini perlahan-lahan. so, sorry la kalau blog saya ni BORING **mmg BORING ponnn, kenyataan bukan? :)

btw, kalau sy tulis in english dkt sini, and ade salah, jz tell me okay. belajar drpd kesilapan adalah lebih baik drpd belajar drpd kegagalan. **ehh, bukan same ke? ahh, wtv laa. haha :D okay then. nk on ms skjp. then off. tata all :)

1 comments:

Miraa. said...

ok lah tuu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
 

Designed by 100 Web Hosting