Wednesday, April 22, 2009

a m i c u t e ? ;





ahha! PINK! yeah PINK! ape korg rase bile tgk warna ni? tenang? aman? damai? dang wangi? ehh, no no no. dang wangi tu station lrt ;). well, rmai yg kate warna ni maksud dye lembut dan menenangkan. myb yes, and myb no. why? sbb ade sstgh org kate warna ni annoying, nmpk gedik etc. eh, act. bukan nk cite psl warna pink ni. tp, nk cite psl aku yg akhirnya berjaya memakai satu uniform lgkp unit uniform aku ; PUTERI ISLAM. blh x korg bygkn aku pakai tudung pink, baju putih, kain pink, kasut putih?? da mcm pink panther pn ade jgk. haha xD. but, aku pkai pn sbb td ade sesi fotografi for ajk tertinggi bg setiap unit uniform. ajk ting. 5. tu la jwtn aku. ahha! thx lg skali kpd fina, fana, fatimah, huwaina and kwn2 yg xputus2 asik sebut nama aku sbgai calon for stiap jwtn yg ade time mesyuarat aritu. akak syg korang lahh! xoxox ;).

then, thx to yana jugak. sbb asik kate aku comel. comel ke? haha. dye kate sbb da lme xnmpk aku pkai bju pink tuh. tp, jgn la puji lbih2. nnti aku over plak. n nnti, ade org jeles pulak ; nurlin. hhahah xD. and insyaallah, aku akan slalu pkai that pinky-thing every week :)


------------------------------------------------------------------------------------------------




P/S ; aku kempunan sgt nk mkn bende alah ni. munchy's chocmocha chips. sedap weh! siyes! blanje aku satu please. rm2.30 aje kot. please. please please please! ;)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
 

Designed by 100 Web Hosting