Monday, April 27, 2009

ponteng? nahh. mne ade ;

okay, hari ni hari isnin. hari 1st skola. mcm biase, bgun pkul 6, mandi, smbhyg subuh, siapsiap, makanmakan, salamsalam. kisskiss, then pergi skola dgn my daddy my hero.
BUT!
arini, tercatat dlm sejarah hidup aku,,,
AKU BANGUN LAMBAT!
tp, actually, xde la lmbt mane. dlm pkul 6.45 mcm tu. still sempat lagi kalau nk pergi skola en. tp, disebabkan beberape alasan yg berjaya direka cipta;

-baju xgosok lagi
-tudung xgosok lagi
-kasut xpasang tali lagi


aku berjaya membuatkan diriku xperlu dtg sekolah. haha. kejam. bukannye nk igt yg thn ni nk spm! stupid mya! xD. btw, my ebu ckp;

ebu: adek nk pegi skola ke x ni?
me: huhh? *blurr
me: alaa, arini ade perhimpunan. kalu dtg lmbt kene dok ats pentas tu. segan --"
ebu: hah! klau mcm tu, bia ebu hntr lps abes perhimpunan. nak?
me: heh? *blurr lagi.
ebu: dah la, klau nk, pegi siap2. klau xnk... *pegi mcm tu je
me(dlm hati): waaaa, aku benci klau org bg aku option2 ni. buat aku rase serba salah.

then, aku masuk bilik. amek bukubuku. buat hw yg da lame gilaa xbuat. pkul 3++ td, my beloved kak jah hntr msg

"kak nab, kak nab, knp xdtg td?"

slps sesi ber-msg-msg, aku pun hntr msg dkt fyza, sruh dye bg tau aku klau dye da balek sbb nk tny psl solar car. and guess what???! skrg ni mase yg ktorg catat,,,

2 saat!

yeah, 2 saat! susah nk percaya! but, jz kene betulkan balancing dye. asik senget jea. haha xD. nurlin yg bgtau psl 2sec tu. and dye kate, esok WHOLE DAY kene klua klas. buat last preparation. comp. day ari RABU kot. wahaa. c-u-a-k! xD then, leya plak msg, tny hw and blaja ape td. duhh, aku igt aku sorg je yg xdtg. rupenye dye pn same. anddd, ade lg bbrp org yg xdtg. wahai ABians, ape nk jd dgn korg ni? igt2 sikit. thn ni da nk SPM wehh. bukan UPSR ke PMR. SPM! xD.

okay then, tu aje nk cite dlm post ni. tgh bosan actually sambil cari mood sambung buat hw. wish me luck! hee xD

--------------------------------------------------------------------------------------------



well, ni la solar car kitorg yg mencatat mase 3 sec. but, fyza kate, skrg da tuka model laen, yg 2 sec tu. and competiton ni buat aku teringat budak SMTG ejek kete kitorg mcm KERETA LEMBU! and yeah peeps! KERETA LEMBU ni laa yg dpt num 3 last year tau tak! grrr. siap korang, SMTG! jz wait and see. hahahahahaha *evil laugh.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
 

Designed by 100 Web Hosting