Thursday, April 16, 2009

terlepas sudahh ;

terlepas sudah? ape yg terlepas? dan ape yg dilepaskan? ahha, well, aku da BERJAYA melakukan ujian lisan Bahasa Inggeris tepat jam 1130am tadiii, FINALLY! xD yeayyy! thx to caedngengg di ats petua yg xbrpe nk berjaya. ahaha ;D. so, ats permintaan dan persetujuan tiga 'kak' - kak jah, kak nab and kak ma, akhirnye, aku yg pegi buat dulu oral test tu.

cuak?

kecut?

takut?


nervous?

my answer is absolutely YES!

agknye, sume nerves aku da berjaya disambungkan dan akhirnye impulse perasaan takut itu sampai ke otak xD. *bio, bio ;). ahha! ade satu bnde aku nk confess dkt sini.

THANKS A LOT LOT LOT LOT lah ye kpd bdk2 laki ABians *bukan nama sebenar.

kerane membuatkan tice kesayangan kite mengubah fikiran drpd menyuruh aku buat oral dpn dye kpd buat oral dn korang. aku SUKEEEEE sgt sgt sgt sgt sgt sgt weh :). aku igt lg, abes shaking satu bdn aku time tu. da mcm parkinson pnye pesakit tau x?! suare plak tersangkut-sangkut, tergagap-gagap, and sume yg ter-ter lah. but, as what people say, let bygone be bygone. rite? aku da lps, alhamdulillah.
BUT!
my BM's oral is just around the corner!
so, wish me luck okay! :)

current status;
i'm enjoying my folded blueberry cheese tart with a glass of tropicana twist juice :)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
 

Designed by 100 Web Hosting