Friday, December 11, 2009

I'm not going to forget this :'( ;

Disebabkan aku ni semakin tua dari hari ke hari, and semua neuron aku akan mati or xkn bersambung lg each other, menyebabkan aku akan menjadi seorang pelupa. so, aku nk tulis semua pengalaman aku sepanjang exam SPM berlangsung so that, aku akan igt sampai bila2. myb anak cucu aku pun blh baca, soon. haha :D ni xikut turutan ehh. random ajeee :))

  • Dapat banyak mask
  • Guna hand sanitizer, about 50ml? :p
  • Dapat berpeket-peket kismis. Yummy!
  • Guna body's temperature detector(paling tggi, 36.5 degree celcius :D)
  • Still amek exam dlm dewan besar(dpt blkg, again --")
  • Dpn aku Nana, blkg Leya, kanan Nafis and kiri Syima ;) (aku xtiru korg tauuu :D)
  • Pgws exam tu suka buat bising dkt blkg, agk tension la jgk. Haha :D
  • Hah, ckp psl bising, ade dua hari ktorg sume terganggu dgn bunyi bising yg dtg drpd seekor burung ats bumbung skolah andd, anjing yg bergaduh dgn MONYET! What the...?
  • Xsgka aku blh bangun awal, buat revision. Haha. Tp plg lame blh thn 4jam aje :P
  • Xpernah t'tggl IC and Slip. *bow bow :D
  • Buat study group dgn fyza, syara, leya, jas, mira, kira and pnut. Thx koranggg :D
  • Xprnh tdo dlm dewan. Wohooo :D Prnh nk ttdo, tp thn. Don't ask me why. Haha :D
  • Menghadiri seminar yg xputus2 since awal tahun. But, thx a LOT cikgu semua :') ILY<3
  • Plg tension lps keluar dewan habis paper Add Math -____________-
  • Slip terjatuh dkt luar koridor dewan. Thx to Edja yg tlg amekkan :))
  • Buat penat and buang duit aje beli pembaris bulat-bulat tu. Igt nk gune time Chemistry, tp xde lgsg soalan psl lukis2 tu. Thx la yeeee? Haha :D
  • Sempat pegi food court Giant, makan2 before Add Math Paper 2 ;)
  • Cikgu Ridwan(myb tu name dye) ttbe je ckp psl Bio, psl enzyme dkt aku time kutip Bio paper 3. Haha. Kelakar gila time tu :P
  • For the 1st time, aku keluar awal dari dewan. Time BI, cz nk bace Sejarah. Haha :D
  • Aku xpernah bangun pegi toilet time exam. :DD
  • Cicak masuk dalam kain time tggu paper Tasawwur :D (Lin dgn Fiza terkejut gila! :D)
  • Tasawwur Paper 2, 1/2 jam da siap? Gila huh?
  • Prnh dduk tmpt Yana(EST), Chin(Bio) and Lynna(Tasawwur) :D
  • Bunyi mercun yg mmg buat aku bengang. Korg igt korg bagus sgt ke hah? Ni bukan raya lahhhh. Grrrr.
  • Botol tertinggal dkt kantin. Nasib baik xnaik lg time tu :D
  • Ttbe demam(bdn rasa panas) time last week of exam. Haishh. --"
  • Ketua Pengawas Exam ckp "Selamat memasuki ALAM DEWASA". Rugi sape yg keluar awal. Hee :P
  • Habis Tasawwur, bukak beg, tgk2 ade satu bungkusan warna oren. Huh, ape tu? :P
  • Pergi JJ Wgsa Maju, Shopping, Jln2 and McDonald dgn Lin, Fyza, Lia, Meen and Aimi. Lin drive wehhhh :DD

So, itu aje yg dpt aku tulis. agak sedih da habis sekolah. rindu gilaaa dkt:

  • Baju sekolah
  • Beg sekolah
  • Kasut sekolah
  • Buku2 sekolah
  • Kerja2 sekolah
  • Cikgu2 sekolah
  • Guard sekolah
  • Kantin sekolah
  • Tandas sekolah
  • Surau sekolah
  • Koperasi sekolah
  • Kawankawan sekolah
  • Org yg aku minat dkt sekolah :P
  • SEMUA yg ade kaitan dgn sekolah lahh :'(
Tp, rasenye, lps ni mesti akan dtg sklh lg. nk urus itu ini(kalau dpt tawaran mana2 la :)) insyaallah akan dtg sekolah lg selalu :D so, ni bbrp plan lps SPM habis(mmg da habis punnn :D)

  • Pergi T'ganu, amek along balik
  • Amek lesen kereta. Wuhuuuuu :DDD
  • Gotong-royong masjid :)
  • Sunway Lagoon :DDDD
  • Genting Highland (in progress)
  • Tgk semua CD movie(papadom, geng, momok)
  • Duduk rmh, bljr masak :D
  • Jogging :)
  • Andddd, TIDOOOO! Hahahaha :D
so, that's all for today, and I gtg. bbye :)


ehhh, lupa pulak ni dye bungkusan berwarna oren tuuuu :D



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
 

Designed by 100 Web Hosting