Thursday, January 13, 2011

Party, party, party and partyyyyyy! :DD

Assalamualaikum wbt.
Hye! :D


Title tak boleh blah kan? Haha. Okay. Aku happy sebab sekarang ni mid sem break. Diulangi, mid sem break ye anak-anak. ;D

Haih. Bukan main excited aku ni. Padahal cuti 10 hari JE -,-

Tu pun lepas 4 hari berhumpas-pulas menjawab exam. Ujian Pertengahan Semester 2 to be exact -,-

First day, paper English & Biology. Dua-dua okay, KOT. 2nd day cuti. No exam cause Johor cuti(if I'm not mistaken). Then, Mathematics. The most disaster one! :"( Seriously, sebelum ni, if aku rase yang aku tak buat betul-betul untuk satu-satu paper tu, aku buat taktau je lepas tu. Tapi paper math ni, haih. Taktau la kenapaaaaa -_-"

Lastly, paper chemistry. Baru amek tadi. For me, okay la kot soalan dye. Ade few questions yang memeningkan :D P/S : I LOVE CHEMISTRY okayyy! :D :D

But, macam biase, cuti aku kali ni takkan pernah sekali pun kalau takde keje or assignment. Haih. Dengan tutorial-nye, research BI, research Agama pon ade -_-" Memang aku suka lah.

Anyway, cuti tetap cuti kan? So, sesape yang nak keluar shopping/jalan2/tengok movie/karaoke, ajak la aku yeee. Wee~

Okay, gotta go! Happy holiday la kepada budak-budak matriks se-Malaysia ye! :P


--------------------------------------------------

Quotes of the day (:

*seriously agree with this! :)

2 comments:

Aduka said...

slamat bercoti ye bdk kecik..
=P

Encik Psychopath said...

party la sgt..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
 

Designed by 100 Web Hosting