Saturday, January 1, 2011

From 2010 with loves :') ;

Assalamualaikum wbt.
&&
Hye! ;D



Just in a few moment, we're gonna leave 2010 behind :'(

Aku taktau ape yang aku rase sebenarnye. Happy? Perhaps. Sebab aku semakin menghampiri tarikh nak meninggalkan kolej kesayangan aku tu. Haha :D Sedih. Maybe jugak. Sebab banyak sangat kenangan pahit, manis, masam, masin, sume2 tu lah :')

Terlampau banyak kalau nak cerita ape yang terjadi dalam 2010. Rasa macam nak menangis pulak. Haha :D Terima kasih banyak-banyak for those yang banyak menceriakan, menggembirakan and buat aku ketawa. Kepada yang buat aku menangis, geram, sedih etc. thanks jugak ye. Kalau takde korang, memang dull la hidup aku ni :')

Terima kasih banyak-banyak dekat awak yang selalu mengisi hari-hari saya dengan macam-macam perangai awak yang kadang-kadang buat saya geram and sedih. Tapi saya bersyukur sebab awak ada dalam hidup saya. Saya sayang awak lah :')

Okay, it's almost 2011. I'd better stop now. Kalau tak, tak jadi la ucapan akhir tahun. Hehe.

Goodbye 2010! Gonna miss you, a LOT! :')

What a nice date right? Awak, kapel jom?! Hahaha :DD

4 comments:

Encik Psychopath said...

Happy New Year, adik ;)

cEro said...

2010 da berlalu...
yg mane dah lepas, amik sbg iktibar...
yg akan dtg ni, kita tempuh dgn sepenuh jiwa!

Aduka said...

epi new year dik..
=)

si para para said...

lama tak update,,kemana menghilang..hehe

slmt taun baru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
 

Designed by 100 Web Hosting